15 November 2009

berat dah turunnnnn..heheh



wahhh..semangat aku pg ni..aku timbang berat aku dah turun..sebelum aku makan lax5..berat aku 51 kg..tembam ja pipi ni..sekarang berat aku tarrraaaaa...dah jd 48 kg..hehe..hepi gila aku pg ni..aku baru ja mkan,baru 18 hari.. aku ingat lax5 ni x menjadi ja cam produk sebelum2 ni yang aku makan..tp menjadi rupanya. Haritu aku pi la kt kedai member aku kt ct Point.aku nak beli jus max5 yg hangat dihebohkan cm pisang panas tu...tp mber aku ckp aku xda lah gemuk pun..kurang skit ja lg bdn ni..aku cuma jenis tembam kt muka..so dia sarankan aku amik lax5 ni..aku pun amik la..
Ok la aku rasa..aku buang air besaq pun laju semcm ja hahha..sampai kempis perut aku..lepas 1 mnggu..aku kurang selera mkn skit..mlm dah x rasa lapar..cukup minum milo ja segelas.Aku cuma amik sepaket jer sehari..dlm balang lax5 tu cuma ada 15 paket jer..so sebulan 2 balang lah..sebulan rm70..save bajet la jg..selamat duit aku heheh..haaa..cuma yg x tahannya aku ni..nk minum air dia tu lahh..seksa jg la..mcm serat..biar lama skit ja..jd cm jeli..berlendir..huhuhu..x lalu rrrr.. tp dah nk cantik punya pasai..aku langah jaa...
Kepada kwn2 aku di luar sana nuh..try la dulu baru tau..xda la mahal pun..tp jgn sampai x diet plak bila dah mkn..sebulan 1ribu pun x berbaloi kalau cmtu..waaacaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan